اعلام نتایج مسابقه پیامکی هفته دفاع مقدس هیئت مذهبی علقمه مازندران
کد خبر: 4173232
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۸

اعلام نتایج مسابقه پیامکی هفته دفاع مقدس هیئت مذهبی علقمه مازندران

رئیس هئیت مذهبی علقمه مازندران از نتایج مسابقه پیامکی  هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: 10 نفر از شرکت کنندگان از 5 استان کشور برنده این دوره از مسابقه پیامکی شدند.

باقر رزاق زاده، رئیس هئیت مذهب علقمه مازندران

باقر رزاق‌زاده، رئیس هئیت مذهبی علقمه مازندران از نتایج مسابقه پیامکی  هفته دفاع مقدس  خبر داد و گفت: 10 نفر شرکت کننده از 5 استان کشور برنده این دوره از مسابقه پیامکی شدند.

وی با اشاره به اینکه جواب صحیح این دوره مسابقه پیامکی «امام خمینی(ره) در 22 بهمن سال 60 واژه دفاع مقدس را به کار برده‌اند» بود، افزود:  تعداد ۱۲۱۱ نفر در بخش مسابقه پیامکی شرکت کردند که تعداد ۳۳۳ نفر از 5 استان مختلف کشور، تعداد ۳۹۱ نفر به دلیل نداشتن مشخصات از لیست مسابقات خارج و بقیه شرکت‌کنندگان از مازندران بودند.

رزاق‌زاده تصریح کرد: علی‌برار ابراهیمی درونکلایی ۳۹ ساله  از بابل، فاطمه اصغری ۲۳ ساله از زیراب، علیرضا جهانشاهی ۱۸ ساله از یزد، شکوه مؤمنی ۵۴ ساله از سمنان، زینب نصیری ۲۰ ساله از سوادکوه، عماد عبدالهی ۶۳ ساله از  اهواز، حسین حمزه‌نژاد ۴۵ ساله از قائم‌شهر، آهو عقیلی ۴۸ ساله از زنجان، مهرنوش علیزاده ۲۹ ساله از قائم‌شهر و نیما قدمی ۲۶ ساله از کیاکلا، 10 نفر از برندگان این دوره از مسابقات پیامکی هفته دفاع مقدس بودند. به برندگان این دوره از مسابقات اینترنت یک ساله رایگان به همراه «سپه کارت هدیه» اهدا شد.

انتهای پیام
captcha